سوالات متداول خرید
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۴۰۱-۱۱-۰۸ ۱۶:۳۲سوالات متداول خرید
آیا می توانم کالای خود را در هنگام تحویل، رویت نمایم؟
غیر از موارد خاص که در رسید تحویل کالا ذکر می گردد، مشتریان محترم فروشگاه تجهیزات پزشکی ندای سلامت زاگرس موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی پس از تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند. این مورد برای ارسال از طریق پست و باربری نیز صدق می کند .
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
به دلیل شرایط کاری فروشگاه تجهیزات پزشکی ندای سلامت زاگرس امکان خرید حضوری وجود دارد.امکان رویت کالاها از نزدیک وجود دارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان به صورت غیر حضوری هم، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.
از چه روش هایی میتوان وجه سفارش را پرداخت کرد؟
شما میتوانید با استفاده از تمامی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید همچنین امکان پرداخت وجه سفارش بصورت کارت به کارت هم وجود دارد بدین منظور کاربران محترم با تماس با فروشگاه شماره کارت بانکی را اخذ و بعد از پرداخت وجه سفارش کد پیگیری سفارش خود را به همکاران ما اطلاع دهند، برای ساکنین بروجرد امکان پرداخت درب محل نیز وجود دارد .
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه تجهیزات پزشکی ندای سلامت زاگرس امن است؟
شما هنگام پرداخت اینترنتی از سایت وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نمایید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن (https)استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند.
آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟
با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در فروشگاه تجهیزات پزشکی ندای سلامت زاگرس بر اساس حداقل سود می باشد، اما گاهی اوقات و بصورت مناسبتی تخفیف بر روی قیمت های درج شده در سایت وجود دارد.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خاص کاربران می توانند طی تماس با همکاران ما در بخش پیگیری سفارشات، سفارش خود را در سیستم ثبت نمایند.
میتوانم سفارش خود را لغو کنم یا تغییر دهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، تماس بگیرید.
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم که در تصمیم گیری به من کمک کند آیا این امکان مشاوره وجود دارد ؟
بله،کارشناسان ما به شما در صورت داشتن سوال پاسخ گو هستند.اما لطفا پیش از ان قسمت توضیحات را کامل مطالعه فرمایید.
آیا میتوانم برای شخص دیگری از سایت فروشگاه تجهیزات پزشکی ندای سلامت زاگرس خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟
بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد .
پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم،چقدر طول میکشد که بدستم برسد؟
سفارشاتی که در شهر بروجرد است، در همان روز قابل ارسال می باشد. ارسال معمولی در شهر بروجرد ۲۴ تا ۴۸ ساعت و شهر هایی که به صورت پستی ارسال میشود ۵-۷ روز کاری به طول می انجامد . مدت زمان ارسال سفارش پس از تایید نهایی آن توسط واحد پشتیبانی محاسبه می شود .
آیا میتوانم سفارشم را در ساعت و روز خاصی تحویل بگیرم؟
شهروندان بروجردی امکان مشخص کردن روز و ساعت تحویل کالا را در قسمت پیام (ساعت و روز را می نویسند)دارند . در ارسالهای پستی امکان تنظیم روز و ساعت در حال حاضر وجود ندارد.
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه مطلع شوم؟
پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن کارشناسان ما با شما تماس میگیرند.
ایا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خودم رو ثبت کنم؟
بله، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری (از ساعت ۲۰ تا ۹ صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
خیر، از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور یم.
عودت کالا به چه صورتی است؟
مشتریان محترم به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند، تا یک روز بعد از تحویل فرصت دارند کالای خریداری شده را عودت نمایند. این در صورتی است که کالای خریداری شده از بسته بندی اولیه خارج نشده و همچنین بسته بندی سالم و بدون پارگی و مورد تایید کارشناسان فروشگاه باشد . پس از تایید عودت کالا ظرف ۲۴ ساعت کاری وجه پرداختی به حساب مشتری واریز خواهد شد . در چنین مواردی هزینه ارسال و عودت کالا بر عهده مشتری می باشد و این هزینه توسط فروشگاه اعلام می شود .